begin van de reis - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kim Eijl - WaarBenJij.nu begin van de reis - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kim Eijl - WaarBenJij.nu

begin van de reis

Door: me offcourse

Blijf op de hoogte en volg Kim

20 Juli 2014 | Nederland, Utrecht

Daar begint mijn nieuwe reis weer. Ook dit keer ga ik weer proberen het bij te houden. vergeef me als het net als vorig jaar op een gegeven moment niet meer lukte.

Dit jaar besloten om naar laos en cambodja te gaan. En ja gewoon via Bangkok. Nadat ik vorig jaar daar weg ging brak er de pleuris uit en moest het leger aan te pas komen. Dit was echter niet op toeristen gericht en is op dit moment geen negatief reisadvies. Plus ik blijf maar 4 nachten in totaal in thailand.

Nou ja afgelopen dagen waren behoorlijk heftig al en ik ben niet eens weg.
Ik moest licht, geluid en film even regelen in de laatste twee weken voor de twee musicals. natuurlijk was daar een hoop geregel bij kijken en heel lief alex aan kijken of hij mij echt niet kon helpen, ondanks dat hij zo druk was met van alles nog wat, kuikentjes en andere dingen. aangezien ik het anders echt niet zou lukken. Musical wel 1000 keer gezongen en geoefend. nou ja ik loop nu al 3 weken als een stresskip rond en krijg die liedjes ook niet meer uit mijn hoofd. hoop dat het azische geluid deze verschrikkelijke liedjes uit mijn hoofd krijgt.

natuurlijk krijg je nog even bericht dat ze je hostel wat oh zo fijn is gecanceld is want ja ik had zoals zij het zeiden niet alles betaald. wat natuurlijk niet klopte want had een gedeelte gecancelled maar ja dat hadden zij niet doorgekregen. maar goed hopelijk is dat ondertussen opgelost.

Heb ik een week voor de zomervakantie te horen gekregen dat ik een baan heb en ja natuurlijk moet ik nog voor de 25ste van alles en nog wat opsturen, wat ik op mijn eerste vakantie dag terwijl ik niet bij een computer kon zijn. dus tja dat moet ook nog even geregeld worden.
Stress alom in the place.

Gisteren was mijn laatste dag met alex. soms onderschat ik echt ff liefde ofzo. zo'n moment blijft altijd zwaarder dan je denkt of je nou op een vliegveld staat of gewoon in een park in Overvecht, waar het begint te spetteren met regendruppels. Het maakt echt geen verschil enige gekke is dat ik nog niet weg ben en hij ook niet en dat hij 200 meter verderop is. maar ja beide geen tijd en heb liever een moment waarop je elkaar goed ff gedag zegt dan dat je opeens allebei weg bent of vergeten bent om het te zeggen.

Nou ja ben vandaag maar begonnen met inpakken. houd in iets pakken. op bed liggen, dan in slaap vallen, wakker worden weer iets pakken en weer ff een half uur liggen . want ja ik hoef me toch niet te haasten. ondertussen de lijst aan het opschrijven wat ik toch echt niet hier kan doen. Het belangrijkste heb ik mijn camera, hoepel, paspoort en pinpas.

Nou ja ik kan in ieder geval niet wachten op mijn eerste draken fruit en mijn dutchies yoghurtje en natuurlijk pizzatosti. waar ik de afgelopen 2 jaar zo verslingerd aan was als ik in azie aan het rondtrekken was. En om de hoek nog zo'n heerlijk tentje voor avondeten voor 1 euro heerlijk eten. Natuurlijk ff naar Wat Po om zo'n fijne massage te halen, wat ik echt wel nodig heb, wist niet dat ik zoveel spieren had.
Ik ben benieuwd wat daarna gaat komen. maar de eerste 4 dagen weet ik wat me te wachten staat en daar verheug ik me alleen al ontzettend op :D Verder hoop ik dat het regenseizoen niet zo nat zal zijn. maar ja zowel dan is het voor een half uur.

  • 20 Juli 2014 - 18:47

    E. Muller:

    Lieve Kim,
    We wensen je een heerlijke vakantie en zullen je zeker volgen!
    Pas goed op jezelf!
    We zien je eer in augustus.
    Liefs!
    opa en oma

  • 20 Juli 2014 - 21:44

    Marianne Van Embden:

    Hallo Kim,

    We wensen je een hele fijne vakantie en geniet ervan na een jaar hard werken! Fijn dat je een nieuwe baan ( banen) hebt! Goede reis!

    Groeten van Jan en Marianne van Embden

  • 21 Juli 2014 - 10:58

    Margreet Rensenbrink:

    Hee Kim,
    Wat goed van je, lekker op reis! En ik lees dat je een baan hebt! Gefeliciteerd!
    Enjoy enjoy!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Laos en cambodja

lekker rondreizen

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2014

culture dog shock

06 Augustus 2014

Loas been there don det

06 Augustus 2014

Loas been there don det

01 Augustus 2014

de secret war naast de Vietnamoorlog

31 Juli 2014

lao
Kim

Actief sinds 21 April 2012
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 13622

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Laos en cambodja

18 Juli 2013 - 27 Augustus 2013

Taai taai tijd

02 Juni 2012 - 13 Augustus 2012

Van Bangkok naar Bali

Landen bezocht: