Traveling again - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kim Eijl - WaarBenJij.nu Traveling again - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kim Eijl - WaarBenJij.nu

Traveling again

Blijf op de hoogte en volg Kim

17 Juli 2013 | Nederland, Utrecht

Ik ga toch weer proberen een blog bij te houden, gewoon voor mezelf of van andere die dat leuk vinden om mijn getyp op mijn telefoontje leuk vinden om te lezen. Schrijfstijl zal absoluut niet super zijn, maar het is gewoon fijn om herinneringen op papier/internet te hebben, naast de foto's.

Nou ja laat ik dan maar even bij het begin beginnen:

Meer dan een jaar geleden een super tijd gehad in Azie. De reiskriebels begonnen iets meer dan een maand geleden. Opeens was de zomervakantie wel erg dichtbij, dat het reizen weer in mijn bloed ging zitten.
Op het begin was het erg lastig want ik wou zoveel doen, maar wonderbaarlijk na een ding te schappen, kon de rest wel makkelijk.
Dit weekend begon de reisstress al aardig. Opeens moest ik opeens zoveel doen.
Vandaag begon dan de echte stress. Gelukkig eerst genoten van de musical van groep 8 en daarna gelijk door naar de diplomauitreiking van zusLisa die nu toch echt een logopedist is. Reishoepel opgehaald en dan blijkt op de mail opeens dingen zijn die ik nog met regelen voor ik weg ga. Maar ach dat hoort er allemaal.
Ontzettend veel zin in mijn reisje te beginnen in Bangkok. Ik ben benieuwd.

Wat voor nieuwe plekken ik daar ga vinden. een ding weet ik wel ik had de vorige keer veels te weinig heb gezien.

Inpakstress is er voor me gevoel meer bij, kan komen door de nieuwe uitdagingen die ik ga uittesten.

Ik wens iedereen een hele fijne zomervakantie!

• 18 Juli 2013 - 07:55

Sjors:

Ik ben benieuwd naar je reiservaringen. Veel plezier.

• 18 Juli 2013 - 09:26

E.Mullert - De Vries:

Een heel fijne vakantie! We zullen je volgen op je reis. Veel plezier!

• 23 Juli 2013 - 10:56

E.Muller - De Vries:

Leuk om te lezen, wat je allemaal hebt gedaan. Een druk programma!Leuke dingen gezien. Zelfs de Gouden Buddah
    Geniet er van.