Van Bangkok naar Bali - Reisverslagen van Kim van Eijl - WaarBenJij.nu Van Bangkok naar Bali - Reisverslagen van Kim van Eijl - WaarBenJij.nu

Van Bangkok naar Bali

Dit word mijn eerste reis helemaal alleen. Het is best spannend en ik heb gelukkig al een hoop geregeld. Ik begin mijn reis in Thailand en ga daarna door naar Maleisië en eindig in Singapore. Daar blijf ik een paar weken en ga dan door naar Indonesie. Van Jakarta naar Bali. Eenmaal op Bali aangekomen, ga ik daar vrijwilligers werk doen. Wat inhoud dat ik les ga geven op de basisschool daar. Ik hoop dat dat gaat lukken aangezien het in het Engels moet.... Niet echt mijn sterkste vak, helaas.
Op het eind van de vakantie ga ik nog een weekje surfen op Bali.
Een hoop afwisselende dingen, maar heb er onwijs veel zin in!

Recente Reisverslagen:

14 Augustus 2012

Business class

13 Augustus 2012

Surfen!!!

08 Augustus 2012

laatste week vrijwilligers werk and beach

29 Juli 2012

Sekolah and a funeral ;)

23 Juli 2012

inburgeringscursus :)
Kim

Actief sinds 21 April 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13627

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Laos en cambodja

18 Juli 2013 - 27 Augustus 2013

Taai taai tijd

02 Juni 2012 - 13 Augustus 2012

Van Bangkok naar Bali

Landen bezocht: