tijd voor vrijwilligers werk. not yeti - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Kim Eijl - WaarBenJij.nu tijd voor vrijwilligers werk. not yeti - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Kim Eijl - WaarBenJij.nu

tijd voor vrijwilligers werk. not yeti

Door: kvaneijl

Blijf op de hoogte en volg Kim

18 Juli 2012 | Indonesië, Ubud

ik wou .aar kyte festival gaan in sur. Maar ik had zo honger dat ik dacht ik eet met de rest mee. Dat duurde echter een eeuwigheid. Voor ik het wist was het alweer bijna tijd om te gaan avond eten. Gelukkig reden de trucks constant langs onze hotel en maakte gigantisch veel lawaai. Er zaten wel 15man en een gigantisch kyte wel van wel10 meter. 's avonds gingen we uit en surprise de canadese was terug van het ziekenhuis en ging meesten. Voor het eerst in 6weken western food gegeten. En het was Niet eens zo goed. Dus voorlopig lekker aziatisch voor mij.
Daarna gingen we naar eem bar. Maar de artiesten kwamen niet opdagen dus kregen we cocktails voor de prijs van een. Daar heb ik mijn beste cocktail ooit gedronken. Water meloen met pineaple likeur. Heerlijk. Daarna kochten sheema en ik nog een cocktail. Maar dat was echt heel vies. Adam had een deal geregeld bij de buren. Maar daar waren alleen maar hele oude vieze mannen. Dus gingen ee weer naar een veel te dure club. De muziek was echter beter dan in de a echter beter dan in yogjakarta .gelukkig maar. En ze danste ook veel eerder. Op een gegeven moment het danser. Aangezien er een paar modellen een performance gaven. Een was echter zo dun dat ie de bones kon zien. Dus ik met de beveiliging vragen. Hoe ze daar kon werken. Ja dat wisten ze ook niet. Op een gegeven moment opeens waren 8mensen weg. Zonder dat ze afscheid nemen. Daarna gingen met ze en in een taxi. Paste ook echt. En de taxidrivr vond echter niet leuk. Deenmaal aangekomen bij de hotel gingen we naar de donutshop. Men donut blijven echt gigantisch vies. Toen we terug keamn had kylian in zijn hoofd dat hij met zijn drinkenkop wel kon oversteken. Dus de duitse meiden waren gelijk helemaal bang dat er iets mis gong. De nlboy achter hem aan.

Volgende morgen gigantisch ik iedereen uitdraaien. Toen iedereen weg was beleid green lion. De meid zei dat de taxi er al was. Maar dat was hij dus niet. Dus i een uur wachten en daarna kwam hij dan eindelijk.

na een paaik zit met een oostenrijkse, deense en 2ijsland meodw. In jet huis. Ik slaap op de grond. Ook hier had ik weer een prachtige buitenlucht. Ik ben er echt verliefd op. Lekker buiten douchen.!!! Ook is er nog een fantastisch bad. . S avonds naar de cafe om de hoek gegaanet ze. Dat was gezellig not. Iedereen zat op haar mobiel. Een spelletje te spelen. Ja il kan me tijd wel beter besteden.

Volgende morgen gingen we ubud verkennen. De markt was erg mooi. Ook was het een leuke wandeling . Op een gegeven moment kwamen we bij de apentempel. De gids vertelde ons dag het etenstijd was voor de apen en dat ze dan nogal agressief konden we zijn. Nou dat hebben we geweten.
Een jongen gaf de apen te eten. Mdus de apen klommen op hem. Op een gegeven moment kreeg de aap de banaan niet open en de jongen wou hem helpen met openen. De aap dacht echter dat hij het voedsel wip afpakkwn.dus hij viel hem aan. Gelukkig bet hij .iets. Toen we naar boven heginge. Dus een aap sprong op een ander meisjes tas en daarna een aap op mij. Ik was echt onwil bang. Wat daar waren zw een stuk agressief leren. Even later heb i medeleven beveiligd. Daar 3keer water op mijn gezicht en hoofd. Toen we bijna uit de tempel waren. Was het duitse meisje had een aap op haar. Dat vond een andere aap niet zo leuk. Dus sprong hij haar en beet haar. Ik gillen joh. Maar niemand reageerde. Dus ging ik een van de gidsen zoeken. Zij gelijk naadloor de klinik. Toen we terugkwamen. Was ze opeens aan het huilen en ging ze nog eem keer naar de klinik voor een injectie. 's avonds ginfn we naar de kecap dance. Lekker hypnotiserend. Mama het staat niet op de kaart maar ik heb dat gezien.de engelse nn maakte grapjes dat het nederlands klonk.

  • 18 Juli 2012 - 13:48

    Truus Vriend:

    Ha die Kim.
    Ik vind het ook doodeng apen bij een toeristische plaats.
    Je kunt dan hun gedrag niet goed peilen.
    Ubud is mooi he,was vroeger echt een kunstenaarsplaatsje,ik weet niet of dat nog zo is?
    wanneer ga je starten met het vrijwilligerswerk?
    groeten Truus

  • 23 Juli 2012 - 14:35

    Ilse:

    he kim wij kwamen ook apen tegen vond het ook doodeng. maar ik ben sowieso niet Zo,n dierenvriend natuurlijk. fijn weer wat te lezen. ik nu in een dutch bar x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 21 April 2012
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 13659

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Laos en cambodja

18 Juli 2013 - 27 Augustus 2013

Taai taai tijd

02 Juni 2012 - 13 Augustus 2012

Van Bangkok naar Bali

Landen bezocht: