Business class - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kim Eijl - WaarBenJij.nu Business class - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kim Eijl - WaarBenJij.nu

Business class

Blijf op de hoogte en volg Kim

14 Augustus 2012 | Nederland, Utrecht

Vrijdag
's Ochtends naar de kliniek om krukken te halen. Ik met een super aardige taksí man gepraat. Krukken gehuurd. En weer terug naar het huis waar ik helemaal alleen ben. Ik heb maar besloten als ik .niet kan surfen. Maar blond en bruin worden. Dus lekker in de zon liggen. Filmpje kijken in de avond. en ik ging halverwege al naar bed had de film in Singapore al gezien.

zaterdag
Volgende morgen al om 6uur wakker sinds ik dat met mijn enkel heb. Lange dag ik sprak met hennie over basisverzekering en ze dat het verstandig was om ze te bellen. Dus dat heb ik toen gedaan. En ze zeiden dat ik misschien ander manier van vervoer kan krijgen. Als ik naar de dokter ging. Ze zouden me 7uur s avonds weer bellen. Dus ik aan Julie gevraagd of ze met mee wou gaan. En dat wou ze. In de taksí kreeg Julie opeens hoofdpijn en misselijk. Geen idee hoe. Dus bij de kliniek aangekomen. Kregen we een dubbele behandeling. Ik kreeg gigantisch veel pillen. Die ik nu braaf slik.Julie kreeg een flesje water. En we gingen weer terug en julie was nog steeds misselijk. Dus ik ontzettend veel praten. Voor afleiding! Terug gekomen rende julie naar de toilet en gaf na een uur eindelijk over. Nou ik dus wachten op telefoontje die pas om half 9kwam e. Die conclusie was we gaan met de dokter overleg we bellen je terug. Nou dat deden ze pas de volgende morgen om 11uur.

Zondag.
Kreeg ik een lift van Andreas naar de surfcompetitie. Gaaf om al die stunts te zien. En ik kon weer heel veel gave foto's schieten.

Nog een heerlijke mango juice gedronken. Met de meiden gechilld en ik had het idee om met de krukken en surfbord op de foto te gaan dus ik de locals vragen en ja ik kreeg een mooi surfbord en mijn dress moest natuurlijk uit. Maar dat hadden de jongens niet verwacht. En opeens kreeg ik een microfoon in mijn handen gedrukt. Daarna op zoek naar een atm. Nog leuk bik de winkel met een nieuw zeelander gepraat. Vet gezellig. Een taksí gebeden terug naar huis om mijn reisverzekering . Nou die wouden weten hoeveel pijn ik had en daarna zouden ze weer met de dokter bellen. Ik zou terug gebeld worden en dat ze 6uur later. Hele dag dus weer gewacht. En toen kwam eindelijk het goede nieuws ik vlieg business class. Dus weer geregeld en om 12uur s avonds had ik dan eindelijk een bevestiging dat ik morgen om half 8 s avonds mijn vlucht ja . 7uur s ochtends thuis kom. Eindelijk kon ik met een gerust hart slapen.

Maandag
Weer veels te vroeg op. En voelde me niet goed door de stress. Kwam er gelukkig nog een nieuw Nederlands meisje waardoor ik sneller door de tijd ging. en opeens was de taksí er. Maar hij wist echter niet waar de kliniek was om mijn krukken weg te brengen en hij reed zo langzaam. Nou ik kreeg al mijn geld terug en reisverzekering vergoed alles. Dus minuut later stond ik buiten. En gingen we naar het vliegtuig. Ondertussen was ik gigantisch gestressed en moest een eind lopen wat gigantisch veel pijn deed. Eenmaal aangekomen was er een controle en ik dacht dat ik er niet in kon vanwege Dat ik geen. Ticket had. Dus ik raakte vet in de stress. Nou was er een hele oude man die ook een rolstoel had. Dus zijn nu dikke maatjes. Lekker Nederlands praten. Dus ik nog gauw souvenirs kopen op de airport. En daarna bij de lounge afgezet. Opeens begon ik onwijs te zweten dus ik aan de mensen vragen of ik wat was. Maar ja natuurlijk vinden ze dat daar. Dus ik naar de toilet is er niks aan de hand. Dus ik val in slaap en nog steeds zweten. Toen haalde ze me na een uur op. En ik zat daar een tijdje en heel schattigc meijsje was gebiologeerd over mijn rolstoel. Ze kwam de hele tijd langs. Opeens word ik me toch een partij misselijk. Dus ik de stewardess roepen en die kwam en brachten me naar de toilet. Gelukkig had ik een plastic zak en daar heb ik ingekotst en ook nog op de toilet. Toen dat er uit kwam voelde me gelijk stukken beter. Dus ik vliegtuig in en zit helemaal vooraan.. Alleen. Lekker eten gekregen en drinken. Op het einde was er nog supermooie bliksem te zien.
Ik kom aan in kuala lumpur. Blijkt me vlucht 3uur vertraging te hebben. Dus ik in de lounge chillen en een hoop gratis ijs gegeten. Ik word opgehaald om me naar de gate te brengen.Daar eenmaal aangekomen probeert de man die mijn rolstoel rolt me te versieren. Bleek er nog eens 2 uur vertraging te zijn. ik weer naar de viplounge.

Met een paar Australiers gepraat en vrienden gemaakt. toen we werden we opgehaald bleken we de laatste te zijn die het vliegtuig in gingen. heerlijk busnissclass was dit. de stoelen hadden zelfs een massage stand er in en ik kon languit liggen en heb dus ook heerlijk geslapen. ik werd s ochtends om 7 uur wakker en kreeg een broodje. Ja ze zorgen echt goed voor me. rond 9 uur kregen we ons ontbijt en ik moest opeens om de 10 minuten naar de wc. en het personeel vond dat ik nog niet genoeg had gegeten en gaven me dus meer brood... na daarna werd ik toch een partij misselijk. dus iedereen in de busnissclass voor me zorgen. kreeg citroen voor de misselijkheid en dat hielp gelukkig. Toen ging de landing ook niet helemaal niet goed. we landde iets te hard op het asfalt en precies boven de australisch koppel viel de beademing naar beneden. Dus dat was heel komisch. daarna met de rolstoel naar de douane en ik mocht lekker overal voordringen. tas werd voor me gepakt en hup door naar de ontvangsthal. waar mijn ouders me zaten op te wachten met me krukken. Aangezien deze krukken heel anders waren dan ik gewend was liep ik er lekker onwennig op.

Mijn reis zit er op. Ik ben alweer twee weken in Nederland, alweer aan het werk. Het is wel weer even wennen om alleen te zijn.

Iedereen bedankt voor het lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 21 April 2012
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 13645

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Laos en cambodja

18 Juli 2013 - 27 Augustus 2013

Taai taai tijd

02 Juni 2012 - 13 Augustus 2012

Van Bangkok naar Bali

Landen bezocht: