De laatste dagen in Nederland zijn aangebroken - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kim Eijl - WaarBenJij.nu De laatste dagen in Nederland zijn aangebroken - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kim Eijl - WaarBenJij.nu

De laatste dagen in Nederland zijn aangebroken

Door: kvaneijl

Blijf op de hoogte en volg Kim

29 Mei 2012 | Nederland, Utrecht

Na heel lang gewacht te hebben zijn dan nu echt de laatste dagen in Utrecht aangebroken.
Afgelopen vrijdag een leuk afscheidsfeestje gehad om mijn laatste week in Nederland in te luiden.
Iedereen, bedankt voor de gezelligheid. Ik heb genoten en hoop jullie ook. Vooral leuk dat ook mensen kwamen, die ik totaal niet had verwacht ;)! (ps. ik heb nog steeds niet in het boekje gelezen, wat iedereen er in heeft gezet. Ik ben wel onwijs nieuwsgierig... dus dat wordt in het vliegtuig maar even lezen...) De rest van het weekend was ook heel erg leuk.(mede mogelijk gemaakt door het weer!)

Morgen mijn laatste(halve) werkdag alweer. Wel raar, om vandaag weer voor een nieuwe klas te staan en dan te bedenken jullie zijn mijn laatste klas voor dit schooljaar.
Komende dagen wordt inpakken geblazen en de laatste punten op de I zetten. Hopelijk heb ik niet al te veel last van inpakstress... Niet verwacht dat ik nog zoveel moest doen in mijn laatste dagen. Maar goed dat zal er wel bij horen. Ik heb er enorm veel zin in en benieuwd welke nieuwe ervaringen ik opdoe in Azie!



  • 29 Mei 2012 - 21:52

    Ik Ga Je Volgen:

    Veel succes met de laatste lootjes en de voorbereiding op je reis. see you on schiphol. Sjors

  • 29 Mei 2012 - 23:17

    Linda Kuiper:

    Hoi Kim!

    Spannend hoor! Dat inpakken gaat vast goedkomen! Bij mij is het vorige week ook prima gelukt! Voor je het weet ben je ook alweer een week weg (ik zit nu vanaf 22 mei in Suriname voor een stage.. zie mijn weblog :P). Het wordt vast een fantastische ervaring! Ik ga je reisverslagen zeker lezen!
    Groetjes Linda (ex-VOC-er ;))

  • 30 Mei 2012 - 14:28

    Ilse:

    Inpakstress hoort erbij. Maar relaxen before you go ook. Morgen avond lekker naar El mundo:) leuk berichtje Kim! x Ilse

  • 30 Mei 2012 - 14:28

    Ilse:

    Inpakstress hoort erbij. Maar relaxen before you go ook. Morgen avond lekker naar El mundo:) leuk berichtje Kim! x Ilse

  • 31 Mei 2012 - 07:57

    Katri:

    Veel plezier, Kim! En doe de groeten aan je oom en tante in Singapore!

  • 15 Juni 2012 - 16:15

    Sander:

    Volgens mij ben je in Singapore?

  • 17 Juni 2012 - 07:18

    Sander:

    Ze is nu bij ons in Singapore, maar te lui om jullie op de hoogte te houden. Chillen bij het zwembad!

  • 17 Juni 2012 - 07:18

    Sander:

    Ze is nu bij ons in Singapore, maar te lui om jullie op de hoogte te houden. Chillen bij het zwembad!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 21 April 2012
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 13650

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Laos en cambodja

18 Juli 2013 - 27 Augustus 2013

Taai taai tijd

02 Juni 2012 - 13 Augustus 2012

Van Bangkok naar Bali

Landen bezocht: