terima kasih! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kim Eijl - WaarBenJij.nu terima kasih! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kim Eijl - WaarBenJij.nu

terima kasih!

Door: kvaneijl

Blijf op de hoogte en volg Kim

04 Juli 2012 | Indonesië, Batavia

's morgens gingen we met de bus naar chianjur. Onderweg zag ik toch wat apart. Dat ze vn alles verkochten langs de weg dat wist ik. Maar dat er tussen de auto blinden stonden te bedelen. Vond ik toch weer een nieuwe ervaring. We kwamen aan bij een villa. Waar ik met 5man op de kamer sliep. Daarna gingen we naar de floating village. Leuk met een local bus. Eenmaal aangekomen gingen we met een krakkemikkig bootje naar de drijvende huizen. Bij de huizen zat een visserij bik. Daar kon je voeten schoon laten maken. Op het begin dacht ik echt dat ga ik dus echt niet doen. Maar naar een tijdje afentoe mijn voet er in te doen werd het dochter relaxte dat er honderd visies aan ke voeten te zitten. Daarna gingen we naar de cacaoplantage. Daar heb ik buiten
kant van de cacao gegeten. Heerlijk zoet. De werkers wouden graag met omsop de foto. Daarna gingen de rest vampeta het dorp bekken. Eemaal weer op het vaste land ging ik praten met de kinderen. Wat zijn die kinderen lief. Bwgij nu echt het lesgeven te missen. Tien we terug kwamen waren een paar local jongens. Dus janemaries spel 4op een rik gepakt en het ze geleerd. Natuurlijk moest ik nog even op de foto met ze. Daarna gingen naar een fastfoodcorn. Toen we terug kwamen gepokerd.

S ochtends moesten we om 8 uur weg om te gaan hiken. In de bergen en bijstellen. Het was zo wat dat mijn zweet over mijn ogen ging. Niet echt aan genaamd.de huisjes waren erg leuk om te zien. We hebben bij een van huisjes lunchen. Nog en leuk gesprek met de local. Ook al verstand ik er leenwoorden van. Maar een boekje en gebaren kan je een hoop. Daarna liepen we terug naar de jeep en ik ging staan in de jeep. Was echt heel leuk. Naar alle mensen gezaaid. Voelde me net beatrix. Maar dan jonger.
Eenmaal terug bij de villa. Gingen we levend memory. Moorenaartje en weerwolfen spelen. Dit was erg gezellig en zo leerde we de namen goed. Tien was het 9uur s avonds en ging iedereen naar bed. Ij ging nog even sociaal doen met de locals. S
daarna ging ik ook naar bed.

  • 08 Juli 2012 - 14:54

    Ilse:

    He kim, begin je nu toch wel erg te missen hoor. Maar gelukkig gaan wij donderdag al naar Thailand. En dan gaat de tijd vast en zeker weer TE snel. Mooi verhaal weer. En betekent je titel 'dankjewel' ? liefs x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 21 April 2012
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 13662

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Laos en cambodja

18 Juli 2013 - 27 Augustus 2013

Taai taai tijd

02 Juni 2012 - 13 Augustus 2012

Van Bangkok naar Bali

Landen bezocht: