indonesia ! xd - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van Kim Eijl - WaarBenJij.nu indonesia ! xd - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van Kim Eijl - WaarBenJij.nu

indonesia ! xd

Door: kvaneijl

Blijf op de hoogte en volg Kim

02 Juli 2012 | Indonesië, Jakarta Pusat

Nadat mijn vlucht een uur vertraging had. Moest ik nog een met de taksi naar het hotel. Die man kende het hotel niet. Gelukkig had ik het adres. Eenmaal aangekomen was ik net op tijd ok mijn nieuwe groep te ontmoeten. 3jongens en 12 meiden. Wat een verschil en je merkte het ook gelijk. Allemaal schaars geklede vrouwen. Dus er werd al van alles naar ons gekken en gesloten geroepen gefilmd gefotografeerd. Tja op het begin vond ik hetxheel irritant.
Al het eten was al klaar gemaakt. En dan kon je zelf kiezen wat je ging eten. Enige nadeel je hebt geen idee hoeveel alles kost. Achteraf bleek minder dan 2euro uitgegeven te hebben. Dus dat was goed. Daarna hebben we wat bij de 7eleven gekocht en gingen we in de lobby drinken.
Volgende morgen stonden we om half 8op. Mijn roommate is volgens mij een beetje autistisch.ze zegt geen woord tegen me. Zelfs als je iets vraagt.bij het ontbijt kwam ik een koen look a like tegen. Blijkt dus hein onze groep te zetten.
We gingen naar het national monument laten bouwen door soekarno
. Is toch wel fijn dat ik heb gekeken naar de serie van dis. Blijk al heel veel te weten over de geschiedenis. Daarna gingen we met de bus naar het museum over de bank. Waar wel heel leuk om al die documenten te lezen. Voor de rest was er niet veel aan. Daarnamoesten ee met de fiefstaxsi. Je bleken gewoon achterop te mogen. Dus wij nederlands zonder handen. De rest vonden het echt super spannend. Daarna overheerlijke noedels gegeten. De oude haven bezocht en van die boter gezien dat je denkt hoe kan dat nog drijven tijdens dat we liepen stopte de meeste mannen om te kijken naar ons en riepen rare dingen naar ons. Daarna gingen we terug met de taksi. Na een middagdutje gingen we naar de backpackersstraat om wat te eten. Nasi horen adam. Ja ik leer het ap een beetje. Daarna gingen we naar een bar war live muziek was. Muziek stond zo lid en slecht dat we elkaar niet meer konden verstaan. Op het einde waren we nog maar met zijn 3en en toen kwam er een vreemde mama naar ons toe. Dus dronken we bel onze vier op en gingen we snel naar de taksi. We hebben de taksi veel te veel betaald. Daarna kon ik niet slapen. Too druk? Dus was het tijd om te hamlappen. Lang leven wifi.
Sorry voor de fouten.dit is via mijn telefoon gestuurd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 21 April 2012
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 13657

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Laos en cambodja

18 Juli 2013 - 27 Augustus 2013

Taai taai tijd

02 Juni 2012 - 13 Augustus 2012

Van Bangkok naar Bali

Landen bezocht: